call center phone
call center phone

210 3000 450

Επικοινωνία

Στοιχεία Επικοινωνίας

Ώρες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και όχι μόνο:

  • Όλο το 24ωρο
  • Όλη την εβδομάδα
  • Όλο το χρόνο
  • Όλες τις αργίες

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:

Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις μήνυμα σε μία από τις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

Αν χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σου, οι σύμβουλοί μας θα σε καλέσουν:

  • 9:00 με 21:00

Για παράπονα και δηλώσεις δυσαρέσκειας, στείλε μας στο dpo@pricefox.gr ή διάβασε τις οδηγίες στη σελίδα μας για την πολιτική αιτιάσεων και ακυρώσεων.

curved line

Τι να κάνω που μόλις είχα ατύχημα;

Διατήρησε της ψυχραιμία σου.

Ακολούθησε τις οδηγίες παρακάτω βήμα βήμα.

Εάν συνέβη κάποιο ατύχημα:
  1. Έλεγξε την κατάσταση όλων των επιβατών των εμπλεκόμενων οχημάτων.
  2. Βγάλε φωτογραφίες.
  3. Πάρε τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας (προειδοποιητικό τρίγωνο κλπ).
  4. Κάλεσε το 100 και ζήτα την τροχαία.
  5. Κάλεσε το 166 (εάν χρειάζεται).
  6. Κάλεσε την ασφαλιστική σου εταιρεία.
  7. Κάλεσε το Pricefox (προαιρετικά): 210 3000 450.

Εάν έμεινε το αυτοκίνητο χωρίς να συνέβη κάποιο ατύχημα:

  1. Πάρε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας (προειδοποιητικό τρίγωνο κλπ).
  2. Κάλεσε την οδική βοήθεια.

Για να βρεις το τηλέφωνο της ασφαλιστικής σου εταιρείας ή της οδικής βοήθειας έχεις τις εξής επιλογές:

Αν δεν έχεις πρόχειρο το email με το συμβόλαιό σου, κάνε αναζήτηση την πινακίδα του οχήματός σου στα εισερχόμενα.

Εδώ θα βρεις τα τηλέφωνα όλες τις μεγάλες εταιρείες ασφάλισης και τα τηλέφωνά τους.

️Προσοχή: Εάν έχεις αγοράσει από το Pricefox ασφάλεια και οδική βοήθεια, τότε μπορεί να έχεις δύο ξεχωριστά συμβόλαια στο email σου (γιατί προσφέρουμε τη φθηνότερη οδική βοήθεια στην αγορά) και επομένως δύο διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να καλέσεις στο 210 3000 450 και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος της ομάδας μας θα σε καθοδηγήσει στη διαδικασία.

Πώς κάνω αλλαγή στο συμβόλαιό μου;

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Πώς αμείβεται το Pricefox;

Πού θα βρω το συμβόλαιό μου;

Πώς ακυρώνω το συμβόλαιό μου;

Τι έγγραφα πρέπει να έχω στο αυτοκίνητό μου;

Τι να κάνω που δεν έχω λάβει το συμβόλαιό μου;

Μπορείτε να μου θυμίσετε να ανανεώσω την ασφάλειά μου;

Δεν βρίσκω το μοντέλο μου στις επιλογές. Πώς μπορώ να ασφαλιστώ;

Γιατί η τιμή της ανανέωσης είναι μικρότερη από ό,τι στην πλατφόρμα σας;

Πώς μπορώ να σας στείλω ένα αίτημα παραπόνου;